Monday, November 7, 2011

How to make a small teddy - bear


I love teddies, so I decided to make one :) The idea come from Tildas book. 


Elhatároztam, hogy ismét kézműveskedek és megosztom veletek hogy hogyan is készül a Tilda maci. 
Amire szükséged lesz :
  • cérna
  • textil
  • töltőanyag ( én bevallom töredelmesen, hogy vattát használtam, de léteznek profibb megoldások is )
  • szallag 

Készítettem filmet is a folyamatról, amit feltöltök a youtube-ra :)  Tilda - how to make teddy bear


anyagok
Tilda maci

Szerintem nagyon édes, arra gondoltam, hogy varrok még néhányat és ezzel díszítem a karácsonyfámat. Talán kap a maci szárnyakat is, hogy angyal-maci kerülhessen a fára. :)

Youtube video / part 1



Youtube video / part 2



Youtube video / part 3


See the rest on youtube


No comments:

Post a Comment